Thursday, July 10, 2014

Assalamualaikum dan salam ceria!

Selamat datang ke blog permainan tradisional di Malaysia.Tujuan blog ini dibina adalah sebagai satu perkongsian kepada semua pembaca blog yang mencari carian maklumat berkaitan permainan tradisional di Malaysia seperti permianan congkak,gasing,batu seremban,guli dan sepak raga.

Di dalam blog ini saya kongsikan kepada anda secara ringkas dan padat tentang sejarah permainan tradisional dan cara-cara untuk bermain.Mungkin ada yang tidak pernah bermain permianan tradisonal seperti yang dinyatakan sebentar tadi.Maka blog ini serba sedikit dapat membantu anda semua.

Ini merupakan blog sulung saya yang mana sudah pasti mempunyai banyak kekurangan dan kelemahan dari pelbagai aspek.Saya memohon maaf sekiranya apa yang anda cari atau harapkan tidak memenuhi apa yang anda perlukan.InsyaAllah akan saya perbaiki di masa akan datang.Sekiranya apa yang saya sampaikan di dalam blog ini memberi manfaat kepada anda bolehlah kongsikan ilmu ini kepada rakan-rakan anda.

No comments:

Post a Comment